YJK YJK
354
BLOG

Przeprosili Airbusa?

YJK YJK Polityka Obserwuj notkę 0

A moze nawet przeprosili za te widelce i tego tlumoka.

A tu w  Connecticut szampana otwierali :

“It’s clear—Sikorsky helicopters are the best in the world,” Murphy said in a press release. “I’m thrilled that Poland decided to reverse its original bidding decision and choose Lockheed Martin to supply Black Hawks for the coming years.

“This deal will mean more manufacturing and engineering work coming to Stratford through the Black Hawk program, just as exciting new CH-53K King Stallion work begins to ramp up. Today’s a great day for jobs in Connecticut.”

A lobbista, 'przyjaciel Polski'  już pewnie przeliczał dulary za te 20% od kontraktu a tu ... doopa:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/533518,black-hawki-wcale-nie-takie-pewne-mon-rozmawiamy-ze-wszystkimi-oferentami.html

 

Dla dociekliwych :https://www.fara.gov/docs/6350-Exhibit-AB-20160422-1.pdf

 

 

 

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka