YJK YJK
378
BLOG

Miłościwie nam panujący.

YJK YJK Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Okazuje się że jeden tron już nie wystarczy:

Miłościwie nam panujący.

 W trakcie mszy świętej z udziałem papieża wszyscy oficjele usiądą na identycznych miejscach. Poza dwiema osobami – pierwsza para RP będzie górować nad pozostałymi. Specjalnych tronów zażądała Kancelaria Prezydenta.

Wiecej na http://natemat.pl/182945,duda-bedzie-mial-tron-na-sdm-publicysci-publicysci-sie-smieja-i-nazywaja-idiotami-jego-urzednikow

 

Pewnie lektyka i baldachim też już załatwione, a tragarze na bosaka żeby nie trzesło :)

 

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości