YJK YJK
398
BLOG

Ma chłopiec fantazje...

YJK YJK Gospodarka Obserwuj notkę 6

Ma chłopiec fantazje...

 

Często mamusie przy placu zabaw chwalą się swoimi pociechami: "Jaką to mój Jasiu ma wspaniałą wyobraźnię" A Jasiu nie ma wyobraźni za grosz (bo by nie wbiegał prosto pod samochód) ale ma za to wspaniale fantazjuje: Kawałek kija to koń, a pudło kartonowe to samochód F1.

Podobne wrażenie zostawia pan 'minister' Morawiecki. Może i pan minister potrafi fantazjować, ale z wyobraźnią to raczej cieniutko...

While Tesla plans to manufacture about 90,000 vehicles in 2016, the company always refers to the Fremont plant's total capacity to be around 500,000 cars per year once optimized, which is what Toyota and GM were producing when they owned the factory, and it also plans to add more manufacturing capacity in other regions ...Apr 27, 2016

Milion samochodów elektrycznych w 10 lat?
A dlaczego nie  5, 10  milionów? Samochód elektryczny SUWERENNEJ produkcji dla każdego Polaka. Jak się bawić, to się bawić: Szklanka wody sodowej ( do ministerialnej głowy)

 

Wiecej na ten temat:

http://natemat.pl/181929,plan-morawieckiego-czyli-z-motyka-na-slonce-plus

 

Może jednak pan Morawiecki  powinien objąć Ministerstwo Niemądrych Kroków? Szkody żadnej, a ubaw po pachy.

 

Ma chłopiec fantazje...

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka