YJK YJK
318
BLOG

IV RP kolesiowa - Ojczyznę dojną...

YJK YJK Polityka Obserwuj notkę 7

Drobny pijaczek Adam Hofman dołączył do mafii kolesi:

http://sport.dziennik.pl/news/artykuly/522131,dobra-zmiana-adam-hofman-nowy-wiceprezes-zwiazku-pilki-recznej-zprp.html

A tak prawdę powiedzieć, to już się cieszyłem że dołączył nie do ZPRP, ale do PZPR.

Warto przy tej wspaniałej okazji przypomnieć jego gościnne wystepy w Madrycie (jako jednego z trzech Pisowskich Muszkieterów) kiedy to wredny chodnik umykał mu spod stóp, i trzeba było rękami przytrzymywać.

 

oraz imprezowy Adaś w Polsce na Podkarpaciu:

 

 

Trzech Muszkieterów, a może...

Trzej Przyjaciele z Boiska

Jeden rodem jest z miasta Warszawy,
drugi rodem jest z miasta Chorzowa,
no a trzeci jest rodem z Krakowa.
Co ich łączy? I przyjaźń i sport.

ref.
Trzej przyjaciele z Boiska:skrzydłowy bramkarz i łącznik 
żyć bez siebie nie mogą ,dziarscy i nierozłączni.
Niejeden mecz już wygrali niejeden przegrać zdążyli,
często się rozjeżdżali, lecz zawsze znów się schodzili.

Stary kibic jak zwykle się dąsa, 
coś tam mruczy i cały jest w pąsach.
O cóż chodzi jest piękna pogoda 
i trzech wiernych przyjaciół dziś gra.

ref. Trzej...

Kiedy cichnie już stadion po meczu,
kiedy palą się lampy pod wieczór,
znów są razem i razem śpiewają,
nim do swoich rozjadą się miast.

ref. Trzej...

 

Ciekawe, czego taka łajza może nauczyć pilkarzy, albo jaki może dać przykład? Kłamstwa, oszustwa, pijaństwa, złodziejstwa czy może tzw 'wartości rodzinnych i katolickich'?

 

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka