YJK YJK
3352
BLOG

Czapeczki z foli aluminiowej

YJK YJK Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 26

Choć niby ruskie wojsko wyjechało z Legnicy lata temu, to jedna te promienie elektromagnetyczne co to nam ponoć zostawili, nadal działają.

Czapeczki z foli aluminiowej

Epidemia zatacza coraz szersze kręgi i coraz więcej kwalifikujących się na czapeczkę z filii aluminiowej i długoterminowe wczasy na koszt społeczeństwa w domach bez klamek.

 

kuku-namuniuMonty Pyton by tego nie wymyślił.

Jam nie z soli, ani z roli

ale z aluminiowej folii

 

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości