YJK YJK
234
BLOG

Błąd? Really?

YJK YJK Polityka Obserwuj notkę 8

Pani Małgorzata Zwiercan, była łaskawa zauważyć:

"Popełniłam błąd, nie wiedziałem, że to jest niezgodne z prawem"

Błąd, droga pani,  to jest gdy ja napiszę poślica zamiast posłanka. A pani popelniła przestępstwo.

Czekam na zrzeczenie sie mandatu zarówno przez panią, jak i tego drugiego niegramotnego niedorostka który panią namawiał do przęstepstwa.

 

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka